Dodávky výrobku plnění budou dle provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle jsou vyexpedovány do 1-7 dnů. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na uvedenou adresu.
Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím standardně obsahuje daňový doklad a návod na používání výrobku v českém jazyce .
Možnosti dodání:
Každé zásilce je přiděleno identifikační číslo, díky němu můžete sledovat jeho pohyb přímo na Internetu (http://www.dpd.com/cz). Toto číslo Vám pošleme v e-mailu, který potvrzuje odeslání objednávky
DPD zajišťuje komfortní doručení objednaného zboží po celé ČR.
Stačí si pouze vybrat, kam a kdy ho chcete doručit, popřípadě tyto instrukce měnit.
V případě, že vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, zanechá na místě oznámenku o neúspěšném pokusu o doručení. Další pokus o doručení proběhne automaticky následující den na stejné adrese. Pokud si tento termín nebo adresu přejete změnit, můžete tak učinit velice jednoduchým způsobem na www.chcisvujbalik.cz, stačí pouze znát číslo Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení.
Zásilky jsou doručovány mezi 8:00 a 15:00, Zásilka může být vydána i kolegům na pracovišti, v případě dobírky oproti zaplacení udané ceny. Při výběru přepravy na konci objednávky uveďte v sekci Údaje pro doručení název a adresu příslušné firmy.
Každému Obchodnímu a Profi balíku je přiděleno identifikační číslo, díky němu můžete sledovat jeho pohyb přímo na internetu(http://www.cpost.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php). Toto číslo Vám pošleme v e-mailu, který potvrzuje odeslání objednávky. Pohyb balíku můžete sledovat i na bezplatné telefonní lince 800 10 44 10.
Nebude-li pokus o dodání úspěšný, bude příjemci zanechána písemná výzva k vyzvednutí zásilky ve lhůtě 7 dnů u stanovené pošty. Uloženou zásilku si můžete osobně vyzvednout nebo telefonicky požádat o její opětovné doručení.
V krajských městech možnost odpoledního dodání
Poštovné bude počítáno individuálně